אסטרטגיית הברנדפורמנס כובשת את ענף הפרסום בעולם ועכשיו היא מגיעה לישראל.
משרד הפרסום טוויסטד מציג את האסטרטגיה שמשלבת בין בניית מותג לתוצאות – ברנדפורמנס. האסטרטגיה משלבת בין קמפיינים לבניית מותגים, לבין קצירת ביקושים עקבית ויומיומית של תוצאות.
בעבר, ובמקרים מסוימים גם היום, לקוחות נהגו לפצל את הפעילות שלהם בין מספר ספקים שונים. הביזור הביא למלחמות אגו בין-משרדיות, לסרבול בתיאום ובניהול, להשלכת אחריות מספק לספק בנושאים שונים ואף חמור מכך - לאי-מיצוי נאות של תקציבים, להתייקרות עלויות ועוד רעות חולות רבות, שהיה רצוי וניתן להימנע מהן.
כיום, אין ללקוחות עוד צורך בביזור הפעילות בין ספקים שונים. שני המוקדים החשובים – קריאייטיב לעומת פרפורמנס - כבר אינם מתקיימים אחד על חשבון השני. אין סיבה לבחור בין פתרון פרוגרמטי לפתרון קריאייטיבי, כאשר ניתן למצוא את הכל במקום אחד. מעבר ליעילות הכלכלית הברורה שקיימת בריטיינר אחד משולב, ניתן לקבל מהלכי קריאייטיב יוצאי דופן, לצד ניהול ROI מדויק. כך מתאפשרת העברת מסרים מסונכרנת בזמן הנכון ובמקום הנכון, שמובילה לתוצאות ברורות ומדידות. כך מושג איזון מושלם.
בזכות יצירתיות פורצת דרך ותכנון ורכש מדויקים של מדיה פרוגרמטית, טוויסטד מיצבה את עצמה כגוף המתמחה בבניית אקו-סיסטם מושלם. בזכות תהליך עבודה סינרגטי המשתף את כל הזרועות בארגון באופן מעגלי, אנו מצליחים להביא את התוצאות הטובות ביותר ללקוחות שלנו. טוויסטד השכילה להפוך את דפוס הפעילות של הלקוחות ממבוסס פיקים, לפעילות קבועה בצמתי החלטה, בעזרת טרגוט חכם ותכנון קריאייטיבי נבון. הפתרונות השיווקיים שלנו נותנים מענה לכל שלב במסעו של הצרכן – החל מפרסום, עובר בתוכן ויח "צ וכלה במכירות.