טוויסטד Twisted

טוויסטד החלה את דרכה ב-2006 ומהר מאוד התבלטה בשוק הפרסום הדיגיטלי בישראל, בכל שנה הביאה משהו חדש ומרענן לשוק והציגה חדשנות פורצת דרך. ב-2007 הייתה twisted הראשונה בישראל שחילקה מתנות לבלוגרים והסעירה את הבלוג ספירה. ב-2008 התחילה בשיחה על.. שיווק שיחה.
בתוך 6 שנים הפכה למובילה בענף הפרסום - במציאות מרובת מסכים שבה הדיגיטל נוכח בעולם הפיזי יותר מאי פעם. הסוכנות הצעירה, הוכיחה שניתן להשיג תוצאות שיווקיות גם מבלי להעלות באנרים לאוויר. ב-2009 רצתה טוויסטד לעשות מהלכים שמשלבים בין השטח לעולם הדיגיטלי. ב-2010 העלתה קמפיין אוגמנטד ריאליטי חדשני שמזהה את אריזות המוצר. כל שנה הפתיעה הלקוחות שלה ו..את הלקוחות שלהם.

לאורך השנים זכתה בפרסים רבים על היצירתיות בשימוש במדיה. וב–2012 אף זכתה בפרס קמפיין הדיגיטל של השנה!
ב-2013 הגיע גם האפי הראשון, על חדשנות במדיה. את 2013 פתחה twisted עם קמפיינים המשלבים בין תובנות דיגיטליות ומציאות. וזו רק ההתחלה...

במציאות המשתנה, ניסחה טוויסטד חזון חדש והיא מתחייבת להביא את הפתרונות היצירתיים ביותר בכל אמצעי המדיה, המבוססים על הבנה עמוקה של העולם הדיגיטלי. כמו שאנחנו קוראים לזה: משרד פרסום. עם נשמה דיגיטלית.
טוויסטד היא משרד פרסום עם נשמה דיגיטלית. המשרד נותן מענה כולל ללקוחותיו בכל אמצעי המדיה, בדגש על תובנות וכלים מהעולם הדיגיטלי, פרסום, שיווק, דיגיטל, מובייל, פרפורמנס. בין לקוחותינו: כללית, HOT, דורקס, כלמוביל, קולנוע לב, מור, כמוני, שטראוס ועוד.

טוויסטד פרפורמנס, twisted performance, היא חברת פרסום מבוסס תוצאות, שהוקמה על ידי טוויסטד כדי לתת מענה מקצועי ואפקטיבי לצרכים של לקוחות בעידן הדיגיטלי. החברה מנהלת תקציבי פרסום של מותגים במודל מיוחד של תשלום על בסיס תוצאות בלבד.